Onze rondreis door Andalusië!

Morgen is het zover B-)

We zijn met de laatste voorbereidingen bezig. ( boodschappen doen voor zoonlief, want die moet gewoon lekker werken

Wink
en natuurlijkonze koffers inpakken)

Morgen om 8.00 uur vertrekken we vanuit Capelle a/d IJssel richting Sri Lanka

Laughing

We vliegen om 12.40 uur naar Sri lanka, we hebben een tussenstop in Amman (Jordanië) ,en we landen om 4.20 uur in Colombo.

Het is een vlucht van 12 uur en we hebben een tijdsverschil van 3 1/2 uur vooruit.

Dus last van een Jetlag zullen we wel niet hebben.

Daar vandaan gaan we naar ons 1ste hotel in Marawila het Sanmali Beach hotel.

Hier verblijven we 1 nacht, en de 1ste dag gaan we bij komen van de lange vlucht .

Als we dan weer fit en fief zijn gaan we de volgende dag beginnen met onze rondreisdoor Sri Lanka.

Dit is mijn laatste stukje wat ik schrijf ,want ik geef het toetsenbord weer door aan Wout.

Ik doe de foto's en de filmpjes.

Die kunnen jullie bekijken op ,

https://picasaweb.google.com/106348996623631573316/RondreisSriLanka2011#

http://www.youtube.com/user/woutsylvia

Heel veel lees plezier en waan je mee in de wereld die Sri Lanka heet.

Tot lees

Cool

Reacties

Reacties

Linsey van Duin

Heeeel veel plezier Wout & Syl!!!

Ik hoop dat jullie een prettige vlucht zullen hebben, en natuurlijk een waanzinnige vakantie!

Kusss

Margot

Lieve Wout en Syl,

Allereerst een heeeeeeeeeele goede reis, 12 uur is niet mis! Als dat achter de rug is:

heel veel genieten en plezier.

Ik ga jullie zeker volgen, tenminste als wij ook internet hebben, maar dat merken we vanzelf!

Dikke x

Saskia

Heel veel plezier geniet ervan dan geniet ik hier vanuit het koude Nederland van de mooie foto's en verhalen.

XX

carola

een hele goede reis en heel veel plezier en ga genieten.
we gaan jullie volgen
groetjes carola

judith

Eerst die 12 uur achter de rug dan onwijs genieten.
Hele fijne vakantie en genieten van alles om je heen.

Kus

Sjonnie

Neem maar een pintje van mij als je aangekomen bent Veel plezier!!!!!

Au3

Luitjes, ik hoop dat de reis naar wens is gegaan!! Veel plezier, geniet er lekker van en schrijf maar veel verhalen!!

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!