Onze rondreis door Andalusië!

Weer thuis :-(

We zijn alweer een paar dagen thuis van 1 van onze mooiste reizen.

(Suriname blijf toch echt nog steeds met stip op 1staan)

We hebben in totaal 1500 km rond gereisd en in 7 hotels geslapen, kilo's rijst gegeten, mega veel club sandwiches gegeten, als ontbijt alleen maar eieren en jam gegeten ( Wout natuurlijk zijn hagelslag en pindakaas die hij zelf mee genomen had), Curries waarvan de vlammen uit je reet kwamen, en niet te vergeten de vele, veleimmodiums om de schijterij tegen te gaan en de boel op slot te gooien

Surprised

We hebben zoveel moois gezien, mooie natuur, theeplantages, vissers, wilde dieren, tempels, boeddha's en niet te vergeten zeer vriendelijke mensen.

We hadden een onwijs leuke reisgroep, wat de vakantie extra leuk heeft gemaakt.

We hebben met ze alle veel gelopen,gelachen,gezongen, gegeten,gezwommen, handbal in het water gespeeld,en natuurlijk het nodige bier genuttigd ;-)... iedere dag was het weer een feest

Laughing

We hadden een hele leuke gids, die alles vertelde over Sri lanka met heel veel passie en die ratelde van s'morgens zeer vroeg tot laat in de middag door...pfffff ( maar complimenten voor Anton hoor)

De terugreis was erg vermoeiend..we zijn in totaal 38 uur wakker geweest (op een paar hazeslaapjes na) en 20 uur onderweg geweest om weer lekker thuis te komen..

Nu genieten we nog van onze laatste zonnige vrije dagen.

Iedereen bedankt weer voor het lezen en de reacties en tot volgend jaar weer op deze plek voor een nieuw avontuur tijdens onze vakantie

Cool

Linsey

Ben blij dat jullie er zo naar jullie zin hebben gehad! Vond het ook erg leuk jullie verhaaltjes te lezen, was elke keer blij als ik in mijn mail zag dat jullie weer een verhaaltje hadden geplaatst! :D

Geniet van jullie laatste vrije dagen, jullie hebben echt geluk dat jullie hier ook nog ff de zon hebben:P

Kusss

Wout & Sylvia

@Linsey

Wij vonden het leuk om te schrijven en waren ook steeds reuze benieuwd naar de reacties .....

Kusss terug

Au3

Was leuk jullie te volgen!

Over een paar maanden mogen jullie ons weer volgen als we een maand door de Filipijnen gaan rond hobbelen... ;-)

Tot snel. X Au3

Wout & Sylvia

@Au3

Hmmmm ben nu al weer jaloers .... maar Fillipijnen klinkt ook reuze gaaf .... we gaan jullie zeker volgen :-)

Je hebt daar nu het orkaan seizoen he .....
wanneer gaan jullie precies?

Miranda

Heb genoten en gelachen van jullie verhalen. Kan niet wachten tot jullie volgende verre reis, xxx

judith

Heb onwijs genoten van jullie verhalen en gelachen,was een plezier om het te lezen.
Nu nog hele fijne zonnige dagen,jullie treffen het echt.
Kus.