Het is bijna zover!!!!

Wout is met zijn laatste werkdag bezig en dan begint ook voor hem de vakantie.

Laughing

Vanavond onze parkiet Binkey naar Leersum brengen,waar hij gezellig mag logeren

bij opa en oma.

En Woutnaar Feyenoord-Sparta Praagkan kijken samen met me pa.

(hopen datFeyenoord wint want datzou een mooie start vande vakantie zijn)

Morgen nog wat laatste spulletjes kopen en genoeg eten voor Melvin in huis halen.

(want hij moet gewoon werken..hihi).

Dan richting (schoon)moeder om haar gedag te zeggen.

Zaterdag lekker uitslapen, zodat we fris en fruitig zijn voor de lange reis naar Thailand.

Nog even de koffers inpakken en dan nog genieten van het heerlijke Hollandse eten.

Rond 16.30 uur trekken we de deur achter onze kont dicht en gaat het grote avontuur weer beginnen.

Cool

Ik geef bij deze weer het toetsenbord over aan Wout.

Hij houdt jullie op de hoogte van onzeleuke avonturen en ik hou me weer met de foto's bezig.

Ik zal sommige foto's hier plaatsen en de rest van de foto's kunnen jullie bekijken op

Veel lees/kijk plezier !!!!

*SAWATHEE KHA*

judith

Ben weer benieuwd naar de avonturen en natuurlijk de foto's. Hele fijne vakantie,groetjes van ons allen xxx

Thomas.

Geniet ervan!

Heleen

Klinkt allemaal heel goed! Geniet ervan, maak mooie foto's en zorg vooral voor leuke verhalen! Groetjes, Heleen

Sjonnie

we wensen jullie ontiegelijk veel plezier, en we zijn blij dat we weer mee mogen genieten. Het is dan weer alsof we er zelf bij zijn. HEERLIJK :-D xxxx