Capelle aan den IJssel

Eindelijk is het dan zover, koffers gepakt niets vergeten en een vliegtuig dat op ons wacht. Zoals te doen gebruikelijk gaan we met de trein ... dat is toch een lekker begin van je vakantie. En de trein brengt je tot aan Schiphol dus dat is ideaal, tenminste als de trein rijdt natuurlijk. Nu reed de trein niet overal en moesten we omrijden via Rotterdam. Ruim een uur later riep de conducteur om dat we Schiphol hadden bereikt en dat we niet verder konden. Nou dat was precies goed want we wilden ook niet verder. Onderweg nog even lekker genoten van de plensbuien die naar beneden kwamen.... Die gaan we toch maar lekker achter ons laten ... zo gniffelden we tegen elkaar.

Na onze taxfree aankopen gedaan te hebben gaan we op zoek naar onze gate, E8 deze keer ,dus we hoeven niet ver te lopen. Met een klein half uurtje vertraging uiteindelijk de lucht in met Eva air. Een Taiwaneze maatschappij met ook Taiwaneze stewardessen. Lekker behulpzaam maar niet te verstaan ...... We hebben een plekkie bij de nooduitgang weten te bemachtigen dus met de beenruimte zit het wel goed. Inmiddels is het 24.00 uur geweest en we gaan proberen een tukkie te doen .....