Onze rondreis door Andalusië!

Bangkok

Zoals was te verwachten hebben we weinig geslapen in het vliegtuig. We zijn niet verder gekomen dan een paar haze(n)slaapjes en zijn ook blij dat we geen haas zijn, anders ben je snel het haasje!! Rondom 13.30 uur plaatselijke tijd zijn we geland en ff later onze eerste kennismaking met de groep. Gelijk contact met een stelletje (jongeren) dus het begin is goed. O ja, jullie achterblijvers kunnen wij geruststellen .... Het is hier regentijd en dat hebben we goed kunnen merken. Het kwam hier net als bij jullie met bakken tegelijk naar beneden. Het enige verschil is de temperatuur, dis is hier toch wel zo'n 32 graden. Vandaag staat in het teken van niets doen, geld halen, kennis maken, excursies zoeken en boeken, eten, drinken ... dat soort dingen. Tijdens ons overheerlijke Thaise diner hebben we wel kennis gemaakt met Thaise dansers en danseressen ..... om eerlijk te zijn kon het onze broek (nog) niet bollen, we hadden honger en waren moe ..... de eerste indrukken zijn goed maar morgen gaat het echte werk pas echt beginnen. Om 06.00 uur gaat het wekkertje en gaan we op ontdekkingsreis. Morgen komen dan ook pas de echte verhalen.

Judith

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen,ondertussen schijnt nu het zonnentje en krijgen we een paar droge dagen met aangename temperaturen.Kom maar op met de "echte"verhalen!

Margot

Neem ff je rust en dan knallen! Gaan jullie nog fietsen in Bangkok? We horen t nog wel !

Miranda

Gelukkig veilig aangekomen, even rusten en dan gaan met die banaan xx

Thomas

Als jullie in Bangkok gaan stappen dan moeten jullie echt naar het Red Area District. Allemaal leuke meisjes die allerlei leuke dingen doen! Maar houd de portomonnee goed in de gaten!

Lisanne

Jaloers op de 32 graden! Jammer van de regentijd!. Ben benieuwd naar de verhalen en melvin vast ook! Liefs,

Karin

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, jullie regen wij
Prachtig weer en mooie temp 23 à 25 Gr, maar de zon gaat vast schijnen daar veel plezier!!

Jeroen

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! We zijn benieuwd naar de rest van jullie belevenissen daar, dus we houden jullie blog in de gaten! Jullie nogmaals veel plezier daar!

Groetjes Paula en Jeroen

Jan

geniet ervan en ontzettend leuk jullie verhalen en foto's weer mee te kunnen volgen.