Onze rondreis door Andalusië!

Cha-am

Na de regendag van gisteren lacht de zon ons vandaag weer toe. We hadden al afgesproken om nog twee lekkere relaxdagen te gaan pikken dus was het zwembad van ons hotel weer the place to be. Het zwembad heeft overigens drie etages en ziet er echt prachtig uit. Echt een plek waar je je thuis voelt. Vanuit het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de zee.

Over de zee gesproken, daar kunnen we helaas niet in vanwege kwallen, geen Duitsers deze keer maar echte kwallen. Twee reisgenoten die gelijk in de zee gingen zijn ook gelijk gebeten en hebben er veel last van gehad. Wij laten ons niet pakken door een stel van die kwallen dus blijven we veilig bij het zwembad.

's-Middags hebben we voor de rest van de week twee fietsen gehuurd zodat we de hele week mobiel zijn en niet afhankelijk van taxi en tuktuk die belachelijke prijzen vragen. Hahah ....... Het is overigens zaterdag en naar blijkt is dat het begin van een feestweek in Cha-am. Wij gaan vanavond dus eens kijken wat zo'n feestweek in Cha-am inhoudt. Eerst gaan we eten bij Werner, een dikke Duitser die zijn leven als chef-kok op een boot heeft ingeruild voor restauranthouder in Cha-am. Hij heeft lekkere biefstuk, rosti, cordonbleu en .... Curry wurst hahahah, dat bedenk je toch niet.

Na het eten gaan we kijken bij het grote podium waar een Thaise band optreedt. Verrassend goed moet ik zeggen, gewoon lekkere westerse rockmuziek met Thaise ondertiteling. Op het plein staan verder alleen maar tafels en stoelen en echt iedereen is aan het eten en drinken. We hebben ook echt alles gezien, van vis (!) tot sprinkhaan (!!) en van saté tot mais. Wij als blanken hebben overigens veel bekijks hier. Zelfs agenten willen met ons op de foto, tja onze status begint ongekende vormen aan te nemen. Voor het volgende jaar zal ik thuis foto's laten maken met een handtekening, kunnen we die gewoon uitdelen. Scheelt ons een hoop tijd.

Judith

Inderdaad met kwallen moet je niet gaan zwemmen,lekker hoor dat zwembad en de fiesten,groot gelijk.