Onze rondreis door Andalusië!

haar knippen????

Zoals gezegd ben ik de dag begonnen met mijn haar te knippen, volgens de Thaien brengt het ongeluk maar ik wil juist het noodlot tarten. We gaan vandaag weer iets actiefs doen want van dat luieren wordt je ook alleen maar moe. We hebben een plaatselijke taxi opgetrommeld om ons naar een olifantenfarm te brengen, niet om op olifanten te rijden maar je hebt er nog iets met krokodillen en slangen. Niet mijn favoriete dieren maar ja, je moet toch wat. De transfer kostte 600 Bath, daar aangekomen moesten we snel zijn want de show begon zo en anders moet je weer een uur wachten o.i.d. Dus voor 700 Bath pp lopen we snel naar de Arena om niets van de show te missen. Na 15 minuten stonden we al weer buiten. Wat een complete aanfluiting was dat zeg .... Ik begin spontaan harder op de toetsen te slaan van boosheid. Er staat een kerel een krokodil te hypnotiseren en steekt zijn kop in de bek van de krokodil, vervolgens staat er een ander kereltje ff met een cobra te slingeren. Zou het dan toch te maken hebben met het knippen van mijn haar op woensdag ......

Boos, teleurgesteld en met een genaaid gevoel terug naar ons paradijs om nog maar ff lekker van de zon en het zwembad te genieten. Wederom om 15.00 breekt er een noodweer los en om 18.00 is het enkele graden koeler en zijn we klaar om een broodje kroket, frikadel speciaal of een kaassoufle te gaan eten en om naar de Night-market van Cha-am te gaan. De Night-market is vooral bedoeld voor Thaien en ze kopen daar eten of 2e hands spullen. Voor ons is het niets. Het enige dat me op viel is dat ze daar t-shirts met hakenkruizen verkochten. Sta je toch ff gek te kijken, maar ja ... het zijn 2e hands spullen ... misschien hangen ze er al sinds 1945 en hopen ze nog steeds iets aan te verdienen.

Plotseling doemt er een treinstation op, ff kijken want het spoorwegbloed dat ik van mijn vader heb meegekregen stroomt nog steeds. Altijd als we in de buurt van een station of zo zijn, wil ik ff kijken. Ik sta goed en wel op de rails te kijken of de night train komt er aan, hebben we die toch nog ff gezien ... jullie weten nog wel dat door overstromingen onze night train van de week er voor niet reed .... Ja ja .... Ik ga nog eens mijn haar knippen op woensdag .... Niet doen gewoon niet doen.

De laatste dagen van ons vakantie breken aan, we gaan geen excursies meer doen en ik laat mijn haar niet meer knippen. We gaan nog even zonnen, rusten en genieten ......

Reacties

Reacties

Judith

Wordt inderdaad nu aftellen,vakantie BIJNA erop.
Geniet er nog maar lekker van en heelhuids weer thuis komen storm of geen storm. Daarna hebben jullie nog een week heerlijk thuis en dan komen de bank en stoelen eraan,ben nieuwsgierigggggggggg. Tja en dat poepbruin van Syl,ga wel op een afstandje van haar staan en kom dan maar naast jou staan Wout,misschien kom ik dan ook bruin over,heb ook gekweekt hoor dan wel op Nederlandse bodum. Heel veel plezier nog de allerlaatste dag morgen. xxx

Karin

Nou nog een paar dagen en dan weer op huis aan, ik ga jullie verhalen missen, nog even genieten!
En een goede terugreis gewenst.
Groetjes Karin van Charles xx

miranda

Maar het knippen is wel goed gegaan -:))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!