Onze rondreis door Andalusië!

Hua Hin

Wederom lekker uitgeslapen, 07.00 uur wakker. Volgens mij een teken dat we goed uitgerust zijn anders slaap je wel langer. Vandaag weer een dag om ff bij te bruinen, je zelf vooral niet te moe maken en lekker relaxed de dag door te komen. Er is vandaag weer een nieuwe groep aangekomen die alles nog moeten uitvinden. Er wordt te pas en te onpas aan ons gevraagd waar is dit, hoe doen we dat etc. etc. Het is net of wij de reisleiders zijn. Wat onze reisleider niet deed hebben wij wel gedaan, als we ooit ontslagen worden kunnen we altijd nog als reisleider aan de gang.

De groep die is binnengekomen heeft dezelfde reis meegemaakt alleen hebben zij wel een trein over de markt zien komen, hebben zij geen pech gehad met de bus en zijn zij wel met de nachttrein van Chiang Mai naar Bangkok gereisd. Maar ja, na een beetje doorvragen bleek dat bij hun heel veel andere activiteiten niet zijn door gegaan vanwege de regen. Je krijgt dus wat je toekomt en wij hebben eigenlijk maar heel weinig van het regenseizoen meegemaakt.

Vanavond gaan we nog maar eens naar de Night Market van Hua Hin, je hebt daar een restaurant waar je een T-bone steak van 500 gr kan eten voor maar 250 Bath (Eur 6,-). En nou we er toch zijn laten we ook de visjes nog maar eens aan onze voeten en tenen knabbelen.

Morgen, 14 september, is onze laatste hele dag in Thailand die we volledig in het teken van `Zen` laten staan, lekker rustig wakker worden, een beetje zwemmen, zonnen, lezen, drinken en slap ouwehoeren bij het zwembad. Daarna gaan we de koffers inpakken want morgenochtend 15 september gaat om 04.30 uur de wekker. We reizen dan ruim 200 km naar Bangkok en we vliegen om 12.30 uur ( 7.30 uur Nederlandse tijd ) weer terug naar Nederland om vervolgens 12 uur later weer voet te zetten op Nederlandse bodem.

Ze beloven ons al drie dagen storm en regen maar tot op heden hebben we daar niets van meegemaakt. De storm zou een uitvloeisel zijn van een orkaan die bij de Fillipijnen en Taiwan woedt. Tot op heden hebben we echter nog helemaal niets van gemerkt dus we gaan er maar van uit dat onze Piet Paulusma het weer beter voorspelt dan zijn Thaise collega. Die zal zich wel op één of andere Boeddha baseren maar ook van Boeddha's hebben we geen hoge pet op, we hebben het nodige geofferd maar van onze wensen is nog niets uitgekomen.... Tja, je wensen mag je niet uitspreken anders komen ze sowieso niet uit dus houden we verder onze mond hier maar over. We duimen dus maar dat we de storm mislopen en onze vlucht gewoon op tijd vertrekt.

Wederom bedankt voor jullie medeleven, het was ons weer een waar genoegen het e.e.a. te schrijven en foto's te plaatsen. Voor ons is het leuk om direct reacties te krijgen, dat geeft je steeds weer inspiratie om een nieuw verhaal te maken.

Tot snel,

De redactie van het Reismee-blog van Wout & Sylvia

Erik

Vond het errug leuk om jullie verhalen te lezen. Goede terugreis gewenst en tot ziens in het hier wel regenachtig Holland. P.s. het weer zou in het weekend beter worden. Grt.,
Erik

MIRAN

Heerlijk die verhalen en die mooie foto's, een veilige terugreis xx

Judith

Veilige terug reis,het is hier momenteel herfst,maar het weekend zou beter worden.xxx

Au3

Goede reis terug!! Wij hebben ook erg genoten van de verhalen en waren een klein beetje terug in Thailand!!

Tot snel.

X Au € Siem

John

Fijne terugreis en bedankt voor de leuke verhalen!