Onze rondreis door Andalusië!

Rondreis Mexico-Guatemala-Belize

De reispapieren zijn binnen, de stoelen voor heen en terug reis zijn gereserveerd.

Smile

Hebben nu een plek lekker voor ons tweeën (i.p.v. 4 personen naast elkaar),is toch wel erg lekker voor een vlucht van ruim 13 uur.
Wout is met zijn laatste uurtjes op zijn werk bezig.
Volgende week nog even wat laatste dingen regelen zodat we 6 september vroeg in de ochtend fris en fruitig aan onze reis naar Mexico kunnen beginnen.
Laughing

We hopen dat jullie weer met plezier onze reisblog volgen en af en toe ook een reactie plaatsen.
Wout doet weer de verhalen en ik hou me weer bezig met de foto's. ( ik zal voor ons vertrek nog even een link plaatsen waar ze te zien zijn)

Tot lees!!!

Liefs,
Wout ♥ Sylvia

Cool

Miranda

Heel veel plezier en geniet ze xx

Erwin

Wout , Syl,

Héél veel plezier. Hopelijk hebben jullie net zo een leuk reisgezelschap als vorig jaar. :-)
Zelf mogen we nog een weekje werken en dat hebben we ook eindelijk onze welverdiende vakantie.
We zullen jullie verhalen zeer zeker volgen. Mexico is echt héél mooi en de Maja-cultuur zal jullie zeker interesseren.
Hou wel beetje rekening met de hoge relatieve vochtigheid...dusss...genoeg drinken onderweg.

Heel veel plezier alvast met de voorpret op jullie reis.

Grts.

Erwin

henk en annette

Hoi wij wensen jullie een hele fijne reis. En gaan jullie zeker volgen . Misschien is het ook nog een keer iets voor ons .maar voor jullie heel veel reisplezier .

judith

Aftellen naar de leuke reisverhalen die gaan komen,wordt vast weer een land om niet te vergeten.xxx

Au3

Dan hoeft Syl dit keer in ieder geval niemand het vliegtuig uit te slaan tijdens een ruzie over de armleuning... ;-)

Onwijs veel plezier! Ik ga jullie enorm volgen!
X

Sylvia:-)

Jij snapt het Au3..alles voor de lieve vrede.hihi :-)

Bianca & Ricardo

Veel plezier!! Het reisgezelschap van jullie heeft een zware taak het vorige te doen vergeten...

Iris

Ik zit er weer klaar voor! ?? fijne vakantie! xx

Linsey

Heel veel plezier! xxx