Onze rondreis door Andalusië!

Palenque - Flores

Vandaag een echte reisdag. Om 08.00 uur de bus in en om 16.00 er weer uit. Behalve dat we grens naar Guatemala zijn overgegaan is er niet zo veel te vertellen Of het moet zijn dat we met een busje rijden en twee zwaar bewapende agenten met ons mee hebben om ons te bewaken. In het verleden is er wel eens een toeristenbestemming overvallen en dat willen ze niet nog een keer .... Dus bewaking in de bus. Een man en een vrouw.... De vrouw zat vlak bij ons en heeft 6 uur niets gezegd. Ze heeft misschien wel,20 keer petje op, petje af gedaan .... Verder zat ze wat te spelen met haar handboeien ..... De kalasjnikov of uzi uiteraard voor het grijpen .... Geladen uiteraard ..... Je voelt je veilig maar toch ook niet. Overigens is Guatemala een echt 3e wereld land. Wat een armoe zie je hier ...... Werkelijk niet normaal hoe die mensen wonen en leven .....

Janet

Leuke verhalen weer.....enne jammer dat de foto' s niet wil lukken, ben er benieuwd naar met al die tempels. Toch fijn dat ze zuinig op jullie zijn met die bodyguard. ; -)

Annette en Henk

Hoi wat mooi om te lezen hoe jullie rondreis verloopt. Alleen het vroeg opstaan ....ooo wat zullen jullie blij zijn als je hoofd het kussen raakt s'avonds. Maar denk dat het erg indrukwekkend is zoals die mensen daar leven . Gr. Henk en annette

Miranda

Vinden jullie het niet beangstigend dat er twee van die "zware jongens"bij jullie in het busje zitten. Lijkt mij heel beklemmend. En de foto's doen jullie er dan maar bij als er snel internet is. De verhalen zijn al schitterend genoeg.

judith

Fijn dat jullie zo beschermd worden, wel veilig idee. De dame zou wrl wat vriendelijker mogen zijn dan alleen met der pet te spelen. Kijk naar de foto's uit. Hoewel ik door de vethalen al een beeld heb

Au3

Is Syl aan het verzaken? Waar blijven de foto's?
X

Au3

Ohw, ik begon eerst met zeiken en lees nu net pas dat dat dus niet lukt ;-/ Jammer, ben erg benieuwd!!