Uitrusten in Playa del carmen

Vandaag begonnen met heerlijk uitslapen, geen wek dienst en geen programma .... Dus de tekort gekomen slaap uurtjes van de afgelopen dagen inhalen. Dat hoopten we tenminste want onze natuurlijke wekker wekte ons al om 07.00 uur. Syl kon daarna niet meer slapen, ik nog ff ..... Dus uiteindelijk toch nog vroeg op ontbijt en dus ook vroeg naar het strand ...... De hele ochtend heeft de zon ruiterlijk geschenen, toen wij echter naar buiten liepen begon het te regenen, eerst zachtjes zodat we dachten .... We gaan gewoon maar voor we er waren kwam het met bakken uit de hemel. Toch maar weer terug naar onze kamer .... Een half uurtje later maar weer proberen want de buien hier zijn vreselijk heftig maar duren nooit lang. Na een half uurtje dus weer terug om een heerlijk plekje onder een palmboom te veroveren hetgeen ons natuurlijk lukte. Het probleem was nu dat het nog steeds vrij hard waaide. Later bleek dat dit het staartje van een langsrazende orkaan was ..... Lichtelijk gezandstraald hebben we het tot zo'n 15.00 uur volgehouden ..... Prachtige blauwe zee, hagelwit strand en binnen zeer redelijke loopafstand drankjes ter bestelling.... Na een korte siësta zijn we naar het buffet gegaan, eens kijken wat de keuken van het hotel ons zal brengen. Ik kan niet anders zeggen dat ook dit ons blij maakt. Veel keuze en goed geprepareerd voedsel ..... Zo kunnen we het nog wel ff volhouden....