Onze rondreis door Andalusië!

Amerika...we komen er bijna aan!!!!

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer!!!

Laughing

Wat vliegt een jaar toch snel voorbij, heb het gevoel of Mexico net een paar maanden achter de rug is.

Maar ja..het is weer tijd voor een nieuw avontuur.

Wij gaan jullie dit keer meenemen naar Amerika.

Daar gaan wij dit jaar onzerondreis doen.

Het wordt een toaal andere rondreis dan jullie van ons gewend zijn.

Geen buddha's , tempels of verhalen over de maya's.

Het wordt een reis met muziek en ander leuke bezienswaardigheden.

We starten in Atlanta, waar we onze auto gaan ophalen en een paar dagen verblijven.

En gaan daar vandaan naar Nashville > Memphis >Vicksburg > New orleans > Montgomery om vervolgens weer in Atlanta te eindigen.

We hopen dat jullie weer met plezier digitaal met ons mee reizen, door ons te volgen op onze reisblog.

Wout doet vanaf nu de verhalen weer en ik hou het weer bij de foto's.

Ik hoop dat het dit jaar wel lukt met de foto's en anders probeer ik het wel op een andere manier, maar dat komt wel goed.

Wink

Tot lees!!!

Liefs,

Wout & Sylvia

Cool

Reacties

Reacties

Erwin

Hey Wout & Syl,

Wat leuk! Wanneer vertrekken jullie?
Er staat dat bovengenoemde tekst geplaatst is op 31-8-2015, maar dat lijk me sterk!
Wij gaan weer met zijn viertjes dit jaar, ik met de jonkies: Ricardo, Renée en Bianca. Maar ik zal op ze letten hoor!
Ik ben benieuwd naar jullie avonturen, tot gauw!!!

Grts. Erwin

Sylvia :-)

Hoi Erwin,

Moest ook pas de 31ste gepost worden.
maar ging weer eens wat fout. :-/
Wij vertrekken 2 september. :-)
En jullie??
Ben ook benieuwd naar jullie avonturen.
Let je goed op onze bambino's, want jij bent tenslotte de oudste he!! ;-)
Na de vakantie maar weer eens snel afspreken. X

Au3

Leuk! Ik ben er weer bij! Ben benieuwd.
En over 123 dagen mogen jullie ons weer volgen ;-)

X

Sjonny & Pedi

we are looking forward :-) ;-)

Linda Luca Raoul

nou rockers

dan maar alvast een mooie vakantie toegewenst. En drive safe en als blijkt dat de king nog leeft dan graag een handtekening vragen

groetjes uit 0598

Sylvia ? Wout

Whahaha..dat gaan we zekers vragen aan de "KING". En dan vragen we gelijk zo'n rock and roll pakkie voor Luca ;-) Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!