Welkom op onze Reisblog!

Hallo en welkom oponze reisblog!

Tongue out

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze rondreis in Sri-Lanka. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe ons bevindenen waarwe zijngeweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug oponze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsdigitaal meereist!

Wink

Groetjes,

Wout & Sylvia

Cool

Sjonnie

Veel plezier!!!!!! en we blijven jullie volgen!!!!!!

simon

ik ook

Au3

Ben benieuwd! Alvast veel plezier en we volgen jullie!

X

Judith

Uiteraard volg ik jullie!
Wens jullie dan ook een onvergetelijke vakantie en maak weer mooie foto's,er moet er tenslotte ook weer 1 in de gang komen te hangen he!

de knoopjes

gelukkig zijn juliie veilig aangekomen. Geniet van de vakantie en we volgen jullie vanaf hier. dikke kus van ons en een kroel van binky