Cleveland

Vandaag weer even rustig aan doen. We hebben een reisdag en gaan onderweg naar Cleveland. We gaan vandaag de staat New York verlaten en gaan via Pennsylvania door naar Ohio. Wij hadden al een paar dagen ruzie met de tolpoortjes en ook vandaag ging het weer niet lekker. Iedere keer als we ergens aan kwamen rijden zij het apparaat dat we met de instantie moesten bellen. Het licht ging pas heel laat op groen terwijl het bij anderen veel soepeler lijkt te gaan. Dit gaf ons een onaangenaam onderbuikgevoel.

Op enig moment kwamen we bij een tolpoortje en had je geen automatische uitlezing. De dame in het poortje stak haar hand uit om het tolgeld te ontvangen en ik lachte vrolijk en zei haar dat ik niet ging betalen omdat we een uitleespas hebben. Heel even krompen wij samen want zij vertelde ons dat we de houder dan wel open moesten zetten en dat hadden we de hele reis nog niet gedaan (omdat het ons niet gezegd is). Deze vrouw zou contact met de organisatie opnemen.

Bij het eerstvolgende tolpoortje hebben we het kastje open gezet en het ging net zo soepel als bij alle andere auto’s. Nu maar duimen dat we niet als illegaal worden gezien want per illegale rit over een tolweg krijg je zo’n $ 175.00 boete.

Rondom het middaguur hebben we een dierentuin bezocht. Even een leuk tussendoortje maar meer ook niet. Wat wel leuk was dat ze een attractie hadden waar in muziek werd gedraaid. Het was een Feyenoord deuntje. … de mooiste club van Nederland is Feyenoord, ja Feyenoord….. uiteindelijk was het niet veel bijzonders en hebben we onze reis naar Ohio weer voortgezet. Wat ons onderweg nog opviel was het relatief grote aantal aangereden dieren. We weten nu nog steeds niet of het om een das gaat ( da’s pech, das weg), of om een Racoon ( wat een oen, oversteken zonder te kijken moet je niet doen)….

Morgen weer een hele dag in Cleveland, we houden jullie op de hoogte …..