Andros, deel 2

Vandaag de andere kant van het eiland bezoeken, we weten inmiddels dat er een hobbel de hobbelweg aan zit te komen dus we zijn voorbereid. Al snel zitten we weer in de bergen, om iedere hoek weer een prachtig uitzicht. De ene keer rotsen, de andere keer groene struiken, de andere keer vergezichten, etc.

Ook nu weer hield de geasfalteerde weg er zo maar mee op en ging over op een hobbel de bobbel weg. Uiteindelijk komen we via wat maanlandschappen in een baai terecht, er staan ongeveer 50 parasols, 100 bedjes en wij bezetten er twee van…. Heerlijk genieten van rust, uitzicht e.d. Net toen we ons ff in de zee wilden laten zakken verdween de zon. Gitzwarte wolken ontstonden voor de berg en losten weer op na de berg, wij zaten net na de berg dus af en toe zaten we ff onder zo’n wolk. Is best ff lekker. Op enig moment dacht ik dat ik last had van een zonnesteek. Ik zag ineens een geit op een rotsblok staan, zo’n 3 meter boven het wateroppervlak, met mij was niets aan de hand want geit stond er ook. Wat hij daar deed wilde hij niet met ons delen….. Sylvia heeft hem op de foto gezet als bewijsstuk nr. 1

Na heerlijk relevante dag zijn we weer teruggegaan, wat ons verder nog opviel waren de enorme hoeveelheden met bijenkorfen, honderden hebben we er wel gezien.

Verder hebben we nog even what’s app contact gehad met de familie Gaal, want die heeft zich vandaag ook naar Griekse oorden verplaatst…. Vanaf deze plaats nogmaals een fijne vakantie en geniet er van …. Santorini is een mooi eilandje …. Maar niet op de ezeltjes zitten hè …. Die mogen maar 40 kilo tillen van de Arbodienst….

Morgen onze laatste dag op Andros, een heerlijk eiland, niet toeristisch maar zeker de moeite waard om eens een paar dagen te bezoeken…..