Onze rondreis door Andalusië!

Hopperdehop naar .....

Vandaag gaan we helaas Andros verlaten. Nog nooit van gehoord maar het is aan te raden, lekker rustig en mooi eiland. Geen massatoerisme in ieder geval, betaalbaar en best wel veel te doen/zien.
Maar ja, we wilden hoppen dus gaan we hoppen. Om 10.00 uur nemen we de boot. Nog even snel tanken en dan auto terugbrengen. Pfffff we halen het maar net. Als laatste stappen we op de boot en 1 minuut later staan we weer op de kade…. Onze boot gaat pas over 20 minuten. Hahah door de haast zouden we bijna op de verkeerde boot stappen, maar goed dat die Grieken opletten anders hadden w nu op Mykonos gezeten….

Ff later komt onze boot en daar kunnen en mogen we wel gewoon opstappen. Het is niet zo druk dus ff lekker rustig wakker worden op het achterdek, langzaam Andros aan de horizon zien verdwijnen. Ruim 2 uur later meren we aan op Naxos. Het ritueel is een beetje hetzelfde. Veel chaos om je heen maar als je rustig blijft kom je er vanzelf. Het was ff zoeken naar autoverhuurbedrijf maar na 10 minuten lopen in volle zon, gevonden…. De rest doen we rijdend. Hahah … blijkt ons hotel op 2 minuten rijden van de haven te liggen. Voordat ik wist waar de 3e versnelling zat moesten we er al weer uit.

Daarna ff relaxed koffer uitpakken en ff de omgeving verkennen. Tja wat moet je er van zeggen ….. het is geen Andros, anders hadden ze het wel Andros genoemd, maar het eindigt ook op os dus zal het best wel gezellig zijn. Het waait alleen stevig, heb ik niet zoveel last van maar de rokjes van de dames zweven steeds omhoog en aangezien ik geen #metoo discussie wil moet ik steeds de andere kant opkijken.

’S-Avonds hebben we in het oude centrum een heerlijke pizzeria gevonden, die maakt alle pasta’s vers. We hebben heerlijk gegeten en met een lekker gevulde (kiwi)maag zijn we gaan slapen. Morgen begint immers het echte werk.

Karin geelen

Ohhhhh yeeeeaaaa ik mag morgen ook eindelijk

Judith

Op naar het volgende avontuur?

Miran

Wout, een zwarte zonnebril opzetten danken je alles bekijken ?