Onze rondreis door Andalusië!

Een rondje op het eiland

We hebben hier een prachtige kamer met prachtig uitzicht, Sylvia heeft op enkele foto’ s het uitzicht laten zien vanuit ons bed en onze patio…. Prachtig! We gaan hier lekker buiten ontbijten, de eigenaresse houdt van veel praten maar ik wil koffie en rust Hahah…. En een eitje met brood.
Genietend van alles om je heen word je dan echt wakker. De accu opgeladen voor een dagje Touren op het eiland.

We hebben nu weer een kleine auto, een chevrolet klein ….. volgens mij nog geen eens 1000 toeren. Als je een heuveltje op moet, zet je hem in zijn 1, anders haal je het niet…. Het is wat drukker hier, er is wat meer leven in de brouwerij. De prijzen liggen wat hoger tot zeer hoog…… we moesten ergens voor twee strandbedjes en een parasol EUR 60 betalen, daar beginnen we niet aan. Een stukje verder rijden was het nog maar EUR 15, dat is al een stuk beter.

We wilden de zee ingaan om ff af te koelen, maar ik was er nog tot mijn knieën in of ik werd gebeten door die kleine visjes. Je weet wel, waar je ook met je voeten in kan …. Zo’n vis spa (zo iets), hoewel die visjes een hele kluif aan me zullen hebben ben ik geenszins van plan me te laten opvreten, dus snel er weer uit. Verder wat toeristische plekjes bezocht, lekker de toerist uithangen, foto’s maken en mensen kijken ….. het is vakantie, relaxed!

Reacties

Reacties

Karin Geelen

Ach man die vissies doen niks, ik ga er snel tussen zwemmen, je moet brood kruimelen, dan blijven ze van jou af

Iris

Haha! Wij moeten ook steeds terug schakelen, en dat met een jimney!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!