Onze rondreis door Andalusië!

The day after

Moe maar voldaan gingen we het mandje in, en moe maar voldaan kwamen we ook het mandje weer uit. We gaan genieten van een paar dagen gezamenlijke vakantie. Donderdag de 6e vertrekken we weer en gaan Sjoerd, iris, Dave en tessa naar huis. Wout en Sylvia gaan dan naar Paros. Harald en Janet gaan dan door naar Mykonos.

Maar eerst een paar gezellige dagen er van maken. We beginnen met iets cultureels. Vanaf het hoogste punt heb je een prachtig uitzicht over het eiland. Om daar te komen moet je eerst een half uurtje rijden, daarna ruim een uurtje klimmen op best wel een ongemakkelijk pad met losse stenen, rare stappen, gladde platen e.d. Verder was het ook bloedverziekend heet, als je een slok water nam was hij al uitgezeten voordat de slok in je maag terecht kwam. Niet tegenaan te drinken….

Halverwege de klim zijn de oudjes teruggegaan, de jeugd is nog verder door geklommen tot de cave. maar het werd wel steeds wat moeilijker en dus gevaarlijker. Ook bleek dat we niet allemaal het juiste schoeisel aanhadden voor zo’n klim. Uiteindelijk zijn we teruggegaan en hebben we besloten van een strandje te gaan genieten. Je merkt toch dat je een paar daagjes ouder bent geworden. Na weer een klein half uurtje rijden hebben we een mooi strandje gevonden, hebben we voor eur 5 bedjes / parasols gehuurd en zijn we gaan zwemmen. EUR 55 goedkoper dan op Mykonos, en uiteindelijk veel mooier.

Tijdens de lunch was er nog een kleine verrassing voor morgen, we hebben een leuke excursie geboekt. Bootje mee, zwemmen / snorkelen op mooie bijzondere plekken en eten en drinken inbegrepen.

Wordt vervolgd …