25 jaar later

Vandaag is het dan eindelijk zover. We hebben er ruim 9 maanden voorpret en voorbereiding in zitten maar vandaag mag/kan en gaat alles er uit. 25 jaar geleden hebben Harald en Janet elkaar het ja-woord gegeven. Om dit te vieren zijn we met z’n allen naar Griekenland getrokken. Om 9.15 uur verzamelen en dan in galop naar de boot. Het blijkt een zeilboot te zijn, maar we varen op de motor. We gaan langs de kust en zoeken een paar mooi plekken op …. Tussendoor is er steeds tijd om een half uur te snorkelen, uiteindelijk was dit een hele mooie rit met mooie uitzichten.

We hebben visjes gezien maar heb geen idee wat voor soorten, sommigen zijn heel mooi, anderen niet om aan te zien, ze zijn ook schuw … ze komen niet eens naar je toe…... Verder is het onder water maar een hele saaie vertoning. Je hebt zand, rotsen, en zand met rotsen en je hebt rotsen met zand. Zoals jullie weten zijn er met dit soort tochtjes ook anderen op de boot, achter ons zaten vier Italianen waarvan er een wel heel erg opviel met zijn gele zwembroek ik kom, ik kom, ik kom er aan …… halverwege de dag was er tijd voor een bbq, qua drank was er fris en witte wijn. Het was een heerlijke dag, varen, eten, drinken, lachen, zonnen, zwemmen, snorkelen en door ……

Speciale aandacht even voor Iris, ze heeft haar zwemdiploma’s in de pocket maar is altijd wel een beetje bang geweest om in open zee te zwemmen. Van die angst hebben we Iris nu ook afgeholpen. ’s-Avonds nog lekker het strand op om te eten. Speciaal voor deze dag had Janet nog een heel leuk jurkje gekocht, maagdelijk wit en het stond echt prachtig, je zag de twinkelingen in Harald zijn ogen verschijnen, hij werd echt weer verliefd….. we hebben heerlijk aan het strand gegeten, aan het einde van de dag was iedereen bekaf. We gaan terug naar huis, doen nog een drankje maar laten Harald en Janet van elkaar genieten, of het er van gekomen is, … dat gaan we hier niet vertellen!!! :-)