Onze rondreis door Andalusië!

An other day at Naxos

Vandaag hebben we het lekker rustig aan gedaan. In de ochtend lekker ontbijten in het zonnetje. Wat een goed ontbijt hebben ze hier trouwens. Daarna lekker relaxen!! Sjoerd en Dave hebben een squad gehuurd en crossen over het eiland. De dames willen winkelen in Naxos, Janet wilde de meiden mee hebben in de kleine steegjes van Naxos. Want daar bevinden zich kleine winkeltjes met leuke dingetjes om te kopen. De heren gaan dan lekker op een terras zitten, onder het genot van een drankje en in de schaduw. Na ruim twee uur kwamen de dames al weer terug…. Gedaan met de rust! Maar nu kwam de aap uit de mouw, Janet wilde Sylvia, Tessa en Iris bedanken voor de verrassingen. Sylvia kreeg een mooie armband met het oog van Naxos er in verwerkt. Dit is een natuurlijke parel gevormd door de zee en zand in de ovale opening van een schelp. Die wordt gegeven aan een speciaal persoon voor geluk en voorspoed!!! Sylvia en Janet hebben dezelfde alleen in een andere kleur. Tessa en Iris hebben er allebei een prachtige ketting van. Ik ben er niet bij geweest maar ook hier zullen we wel weer waterlanders gevloeid hebben.

Nu eerst ff wat eten en daarna nog ff lekker naar het strand, snorkelen, liggen, omdraaien, zwemmen om af te koelen, snorkelen, liggen, omdraaien etc. Etc. Ik denk dat jullie dit patroon zo langzamerhand wel kennen.

Voor in de avond hebben we in Naxos stad een plaatsje gereserveerd in een restaurant. Gewoon lekker eten, live muziek en borden die je op de grond mag gooien (15 borden voor EUR 10). Dit was dus al weer de laatste avond samen. Wat is dat snel gegaan …. Ik herinner met het nog zo goed dat we in de stress stonden om Har & Janet te verrassen.

Pedi

Ich wünsche euch einen schönen Abend und lekker essen. Lieben Gruß an alle