Onze rondreis door Andalusië!

De laatste dag

Gisteren de noordkant van het eiland, vandaag de zuidkant. We rijden eerst weer zover mogelijk weg om ver volgens met diverse tussenstops de hotspots te bekijken en langzamerhand terug te komen in Perissa, onze thuisbasis. We beginnen met een prachtig uitzicht over het hele eiland vanaf een punt van het eiland. De vuurtoren zelf stelt niet zo veel voor maar nogmaals het uitzicht op Oia, Fira en vervolgens over het hele eiland incl. Het water is werkelijk adembenemend. Oia en Fira lijkt van deze afstand wel op eeuwige sneeuw…. Maar dan zou het smeltwater moeten zijn, gezien de hitte die onverminderd op mijn kale hoofd blijft neerdalen.

We hebben gisteren het zwarte strand gehad maar je hebt hier ook nog rode strand en een wit strand, we zijn hier geweest met de intentie om daar ook ff te gaan liggen en zwemmen, de drukte en de warmte hebben er voor gezorgd dat we alleen even hebben gekeken, foto’s genomen en vervolgens gillend naar huis. Weer snel terug naar ons eigen strand om daar de laatste keer van zon en zee te genieten.

Vanavond nog een keer uit eten, ik heb inmiddels zo’n trek in een Nederlandse hap …… morgen om 06.30 uur de wekker, om 11.00 uur het vliegtuig en daarna om 15.00 uur Nederlandse tijd weer thuis.

Judith

Was weer leuk om dr verhalen te lezen , goede terug reissss?