Onze rondreis door Andalusië!

Rondreis West-Amerika 2019

Na dat we verleden jaar zijn gaan eilandhoppen in Griekenland gaan we dit jaar maar weer eens overseas!

Morgen nog even wat laatste dingetjes doen en ons dan geestelijk gaan voorbereiden op de reis.

Op dinsdag in alle vroegte vertrekken wij dus voor ruim 3 weken naar West-Amerika.

Het wordt een zeer lange zit deze keer, want we vliegen van Amsterdam naar Zurich en

daar stappen we over op de vlucht naar Los Angeles, waar we dan de 1ste 2 nachten verblijven.

Alles bij elkaar zijn we vanaf huis zo'n 20 uur onderweg voor we in Los Angeles landen.

We gaan ook gelijk 9 uur terug in de tijd, dat wordt dus weer even omschakelen als we daar aankomen.

We beginnen onze rondreis in los Angeles daar vandaan gaan we de volgende route doen,

San Diego>>Las Vegas>>Panguitch>>Salt Lake City>>Reno>>San Fransisco>>Pismo Beach>>Los Angeles

Dat zijn ongeveer 3500 km , en daar komen dan de km van de activiteiten nog bij.

Dit jaar gaan we buiten onze reismee blog ook wat anders proberen.

We gaan Polarsteps erbij gebruiken, Polarsteps volgt ons nauwkeurig en jullie zullen iedere stap die wij zetten nog beter kunnen zien.

Jullie kunnen dit volgen via de app Polarsteps of gewoon via de website https://www.polarsteps.com/SylviavanRhijn/1792532-west-amerika .

Wij zullen jullie een verzoek sturen die je dan moeten accepteren, of je kan ook zelf een verzoek sturen die wij dan accepteren.

Het wijst zich eigenlijk vanzelf dan.

Wout gaat zich weer bezig houden met de leuke verhaaltjes en ik weer met de mooie foto's.

Dus bij deze geef ik het toetsenbord weer over aan mijn lieve reismaatje, en hoop dat jullie weer veel plezier beleven met het digitaal mee reizen van onze rondreis in west -Amerika!!!

Liefs,

Wout & Sylvia

XxX

Miranda van Daele

Zo gaaf weer om dadelijke de schitterende foto’s te zien, en de mooie schrijfsels , een waanzinnige vakantie alvast lieverds ?

Sjonnie

❤? veel plezier en tot gauw ook namens Sahara ?

Manuela en Ben

Wij wensen jullie alvast een fijne vakantie,lekker genieten met zijn 2en,
Maak er een onvergetelijke reis van,dikke ???

Petra (bleu)

Ik wens jullie n goede reis, hopelijk zonder veel vertraging. Geniet van jullie vakantie. Ik volg jullie avonturen vanuit hier.

Linda Luca raoul

Fijne vakantie

Leonie

Leoniebuitelaar@gmail.com

Pedi

Viel Spaß

Sera

In ieder geval een hele fijne vakantie wijffie en geniet er maar goed van.
Groetjes aan Wout. xxxxx