Onze rondreis door Andalusië!

Terug naar atlanta

Vandaag onze laatste dag in Amerika. Dat betekent zonder ontbijt ( zie gisteren) op weg naar Atlanta. Hadden we gisteren in ieder geval nog koffie bij het ontbijt, dat hadden we vandaag niet. Tenminste koude koffie beschouw ik als een niet meetellend onderdeel van een ontbijt. Dus gingen we onderweg maar ontbijten voordat we de laatste etappe aanvangen. Je wilt trouwens niet weten hoe verschrikkelijk veel van die zaakjes er zijn in Amerika. Aan iedere weg zitten om de paar kilometer een stuk of 6 of 7 van die zaken.

Ook nu was de weg weer prachtig. We hebben uiteindelijk 2,100 Miles gereden, ofwel ongeveer 3.400 kilometer maar dat waren bijna allemaal prachtige kilometers. Verschrikkelijk veel groen, heuvelachtig en zo af en toe prachtige vergezichten.

De laatste 10 kilometers hebben we file gereden. Kunnen we al vast wennen voor als we weer thuis zijn. Wat ook enorm is opgevallen is dat verschrikkelijk veel mensen bellen met de telefoon in de hand terwijl ze auto rijden. Niet zo gek dat ze hier het hoogste percentage met ongelukken hebben. Onderweg hebben we alleen vandaag al twee auto’s en een vrachtwagen in de berm zien liggen. Naar mijn mening omdat ze aan het bellen waren .....

Uiteindelijk kwamen we weer terug bij het hotel waar we onze reis zijn begonnen. Het voelt een beetje als thuis komen. We zijn na een korte rustpauze, nog even lekker gaan eten in een restaurantje in Atlanta downtown. Het restaurantje heet Mary Mac’s tea house en stond goed aangeschreven. Eenmaal daar aangekomen bleek dat het heel beroemd is. Gisteren bijvoorbeeld was LL Cool J er nog, verder hebben er tal van bekenden gegeten, Daila Lama, Richard Gere, american football teams, James Brown en tal van politici.

We zaten net te eten toen kwam er een vrouwtje naar me toe en maar over mijn rug wrijven,bleek ze de Goodwill Ambasador te zijn. Vervolgens ging ze naar Sylvia toe om haar te vertellen dat ze zo’n mooie vrouw is... Tja dat wist ik al ff ..... En ook Sylvia werd lang op haar rug gewreven. Ik heb nog ff gekeken of ze geen brandwonden had anders hadden we nog een schadevergoeding kunnen eisen.

We hebben overigens heerlijk gegeten, ik weer spareribs en Sylvia chicken wings. We snappen dat al die bekenden hierheen komen. Om je vingers bij af te likken. We hebben nog wat Cinnamon Rolls gekocht voor in het vliegtuig.Dat zijn een soort van kaneelachtige broodjes .....om je vingers bij op te eten. Hoeven we dat vliegtuig eten niet te nemen,

Nou mensen .... Het is weer tijd om af te sluiten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en hebben veel plezier beleefd aan het bijhouden van onze blog. Bedankt voor het meelezen en voor de reacties.

Tot snel in de Nederlandse kou!

Sjonnie

Goede reis terug!

Judith

Veilige terug reis!!!!!. Koud hierro hoor, bbbbrrrr. Weekend iets beter.

Au3

Nu al voorbij?! Time Flies!
Goede reis terug en t was weer leuk jullie te volgen!
X