Onze rondreis door Andalusië!

Prachtige kustroute

Vandaag een rustige dag, Sylvia heeft bijna niet geslapen van de pijn in haar knie, dus zeker fysiek doen we het rustig aan. We hebben wederom een mooie rit voor de boeg van Gijón naar Nuances. Langs de kust met heel veel bergen, baaien en strandjes. Soms dachten we even dat we Ibiza waren. Op sommige plekken is nl. ook de tijd even stil blijven staan.

Ik val in herhaling maar het was werkelijk weer een prachtige rit met veel tussenstops om ons even te bewonderen. Ergens halverwege zagen we nog een opa en oma achtergelaten in de auto …. Ze zaten allebei met een gezicht als een treurwilg op de achterbank van de auto. Bij ons is het verboden om honden en kinderen in een snikhete auto achter te laten, het is hier blijkbaar niet verboden, althans niet met (schoon)ouders.

Eenmaal op de plaats van bestemming begon het weer te regenen … bij ons zouden ze er code geel voor afgeven. Hier niet … en onze regenjassen lagen achter in de auto … we hebben ff de plu van het hotel geleend en naar de eerste de beste pizzaria gelopen, dat was geen verstandige keuze ... maar ja, dat was lang zoeken door de stromende regen ook niet ...

Miranda van Daele

Ben je je brace vergeten Syl, probeer de laatste dagen iets minder fanatiek te lopen, been omhoog en dan maar als zeemeermin op het strand liggen ?