Onze rondreis door Andalusië!

De laatste etappe

Vandaag de laatste etappe, terug naar Bilbao. Omdat het strand er gisteren nogal uitnodigend uit zag hadden we zoiets van dat gaan we op onze laatste Reisdag ook doen. Lekker relaxen, van het zonnetje genieten en nog een paar keer de zee induiken. Helaas ….. we waren even vergeten dat het zaterdag was en hadden er geen rekening mee gehouden dat de Spanjaarden voor hun ontspanning ook graag naar het strand gaan. We konden de auto niet parkeren dus onverrichte zaken door …. Naar het volgende strandje, er zijn er immers zat. Uiteindelijk hebben we een stuk of 10 strandjes aangedaan voordat we ergens een plekje hadden.

Helaas geen bedjes, dus met het hele lichaam op het zand… valt wel weer tegen … maar even lekker ontspannen, gezwommen en opdrogen in de zon voordat we echt het laatste stukje gaan rijden. We moeten nog 120 km en kiezen ervoor om binnendoor te rijden. Als afsluiter nog een paar bergjes, prachtige uitzichten e.d. kort samengevat voor wat Noord Spanje ons geboden heeft. Verrassend mooi!!!

Eenmaal in het hotel hadden we geen zin/puf meer om de stad in te gaan op zoek naar een restaurantje. Dus lekker makkelijk eten in het hotel, was hele goede biefstuk en zalm. Daarna uitbuiken op de kamer … morgen nog een laatste volle dag!