Onze rondreis door Andalusië!

Dagje Montgomery

Na een slechte nachtrust, het werd heel warm want airco was kapot, gingen we vol goede moed naar het ontbijt. Daar aangekomen werd onze hoop op een goed ontbijt al snel naar het land der fabelen verwezen. Allereerst is de koffie zoals altijd slap. Daarna hadden we weliswaar brood om in zo’n broodrooster te stoppen, maar verder was er niets. Geen boter, geen beleg, geen jam, geen ..... niets niets niets. Tja wat is dan het continentale ontbijt!!!

Het bezorgde ons echter wel de slappe lach!!! :-D

Dus maar even langs de weg ontbijten. Deze keer kwamen we uit bij Aryas, een keten waar ze broodjes ham, rosbief verkopen. Het lijkt een beetje op ontbijt thuis dus daar moeten we het dan maar mee doen. Daarna snel naar Montgomery want daar zijn we nog niet geweest. We weten ook niet wat we hiervan moeten verwachten. Het blijkt een hele mooie stad te zijn, met mooie witte gebouwen (capitool van de zuidelijke federatie), echter zonder leven. We hebben kilometers rondgereden en niets kunnen vinden waarvan je zegt ...dat is leuk. Dus uiteindelijk zijn we naar de plaatselijke Zoo gegaan, je moet de dag toch doorkomen.

De meeste dieren lagen languit op de grond in de schaduw. Wij liepen er om heen in de zon. Telkens als we een beest zagen keek hij op en zag je hem denken ... wat een sukkels om met deze temperatuur in een dierentuin rond te lopen om te gaan kijken naar liggende dieren. Maar ja, ook wij moesten onze tijd doorkomen en daar hadden wij hen voor uitgekozen. Het was uiteindelijk best even leuk maar de dierentuin zelf stelde niet al te veel voor.

Na afloop zijn we even een biertje gaan drinken op een terras (het 1e buitenterras dat we zijn tegengekomen). ’S-avonds hebben we in een trendy tentje gegeten. Een BBQ tent waar ze die enorm grote sparribs bbq’en. Die zijn me toch lekker!!!

Het was echt een tent waar ook veel zakenlui komen .... ik was geloof ik de enige in korte broek en de enige zonder overhemd ... Hahah. Dan voel ik me juist heerlijk.

Morgen onze laatste reisdag, terug naar Atlanta......