Eindelijk we mogen weer!!!

23 Augustus 2021

Eindelijk, we gaan weer op pad! Lekker even paar weken ontspannen en genieten in Spanje. We waren even vergeten hoe het was om vroeg op te staan. Om 03.30 uur kwamen er eerst wat geluiden uit de wekker, vervolgens wat gemompel uit ons want om 09.15 vliegen we naar Bilbao. Het voordeel is wel dat je lekker kunt doorrijden. Omstreeks 06.00 uur kwamen we bij de parking waar we onze trouwe vierwieler voor drie weken moeten achterlaten. De buschauffeur wachtte keurig op ons en vertelde ons nog even over de historie van Schiphol. Iets met bodem van een meer, iets waar ik in deze omgeving meer gegadigden voor heb…..

Op het vliegveld en in het vliegtuig weer even de oude ergenissen van mondkapje en zo, gelukkig is het geen lange vlucht en tijdens het eten en drinken mag dat tuig weer even af. Dan weet je dus wat we onderweg gedaan hebben…

Na een rustige vlucht even een uurtje wachten totdat we de auto konden ophalen. Het is een mooie Opel Grandland geworden, een lekkere felle SUV waar we de pyreneeën kunnen bedwingen. Op weg naar ons eerste hotel in Irun zijn we van van de snelweg af gegaan en lekker toeristisch gereden. Prachtige kust trouwens. Uiteindelijk toch wel heel moe van de reis, even snel een Pinxchos naar binnen werken en slapen.

De vakantie is nog lang!

PS. Nog geen enkels in het gips of andere ongemakken