Onze rondreis door Andalusië!

Hoog, hoger ....

Wat een vreselijk appartement hebben we hier. Gelukkig maar voor drie nachten waarvan we er inmiddels eén achter de rug hebben. Ik kan op de wc zitten, maar dan wel met een been in mijn nek en mijn andere been onder mijn eerste been door, en dan moet ik oppassen dat ik bij het vegen niet mijn hoofd tegen de kachel stoot. Bij het douchen moeten we door de knieen omdat de douchekop niet blijft hangen, maar als je door je knieen gaat, kom je met je billen tegen de schimmelmuur en van schrik stoot je dan je hoofd tegen de kraan waardoor het water heet wordt. Omdat je ook daar van schrikt spring je naar voren, juist ja tegen de andere schimmelmuur aan .... affijn nu hebben jullie een goed beeld van ons ochtendritueel in het Franse gedeelte van de Pyreneeën.

We zijn eerst naar de boulangerie geweest om verse broodjes te halen ... hmmm lekker joh! verse croissants, stokbrood ... heel anders (lees lekkerderder) as bij ons! Daarna even naar de supermarkt om vers wc-papier te halen. De keukenrol is daar nu eenmaal niet voor bedoeld :-). Uiteindelijk een prachtige rit gemaakt naar het National Parc de Pyreneeën. Bergen, watervallen, s-bochten, hoogteverschillen, alles wat je maar kunt bedenken hebben we gezien. Aan het einde van de rit met de gondel en stoeltjeslift naar een hoogte van 2.285 meter. Prachtig uitzicht over de Pyreneeën in de buurt en uitzicht op de bestemming van morgen, maar daarover morgen meer... Anders had ik het nu moeten vertellen maar dan heb ik morgen niets meer te vertellen.... snap je?

Het gebied waar we nu waren is eigenlijk een ski gebied waar in de zomer wordt gemountainbiked en gewandeld. Wij zijn er ook geweest, om te kijken en om een lekker uit de hoogte een bakkie pleur te drinken .... Zo mooi, zo rustgevend .... heerlijk .... onze pretoogjes gaan zo lekker dromen ove de dag van morgen.....

Reacties

Reacties

Miranda van Daele

Kijk en door dit soort appartementen kan je alles afscheuren en breken in je lichaam, ik heb er ervaring mee ???

Judith

Tja heb er inderdaad beeld bij het ... afvegen???
Succes nog met het ritueel
??

Karin

Tranen biggelen over mijn wangen na het lezen, het is gewoon dat ik het voor me ziet? gelukkig maar voor drie nachten?

Janet

Ik heb pijn in mijn buik van het lachen hahaha……wat een levendige beschrijving, ik zie het helemaal voor mij. ; ) ; )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!